Kitap geliyor!

03.01.2016 18:39

Dün gece itibariyle kitabımı yazmaya başladım. Daha önce blogumda yazdığım yazıları derlemeyi düşünüyordum. Ancak fikrim değişti ve yıllardır dostlarımla, dertleşmek isteyen arkadaşlarımla ve hatta bazen hiç tanımadığım insanlarla yapmış olduğum sohbetlerde anlattıklarımı, hayata bakış açımı, özellikle son 5 yıldır çıkmış olduğum kendimi bulma yolculuğumda cebimde biriktirdiklerimi paylaşmaya karar verdim. Yazacağım o kadar çok şey varmış ki... Bu hasta halimle bile bilgisaya...r başından kalkamıyorum. 15 yaşımdan beri hayal ettiğim, vefatından hemen önce dedeme söz verdiğim bu kitap için sabırsızlanıyorum.

Ne yalan söyleyeyim, 9 Eylül'den beri beni takip etmeye başlayan, yazılarıma olumlu olumsuz tepkisini dile getiren, her şeyden önemlisi, beni okunmaya, takip edilmeye ve eleştirilmeye layık gören onlarcanız da, özellikle motivasyon ve cesaretlendirme adına bu kitapta büyük emek sahibisiniz.

Hayat sadece politika değil. Hayat sadece aşk, aile, dostluk, ölümler veya doğumlar da değil. Hayat bunların bütünü ve ben kendi gözümden bu bütünü anlatmaya çalışacağım. Kimseye ayar vermeden, ahkam kesmeden, olduğum gibi.

Ben bu kitaba baktığımda kendimi göreceğimi biliyorum.

Bakalım, siz kimi göreceksiniz...

 

—————

Geri